Friday, May 13, 2011

INTER UiTM PERCUSSION COMPETITION

16 may 2011. Hari yang aku tunggukan. 2 hari jea lagi for the battle of the percussion. Nak kate da ready, for luaran xde la sangat tp for dalaman, YES WE ARE READY. Tp masih perlu latihan untuk mantapkan lagi performent kiteorang. Ade lagi 2 hari juga for training. Hari ini dan esok jea yang tinggal untuk memantapkan lagi persembahan. Kepala aku pulak makin serabut sebab aku menghadapi kecederaan di bahagian bahu. Conductor kiteorang pun kusut sebab aku boleh injured lak kan bile comp da dekatkan. My band pun da start risau dengan keadaan aku. Aku lak boleh amik ringan jea. ingat kejap jea boleh ok, tp makin sakit pulak. BTW korang jangan risau k sebab aku tetap akan bertanding ngan korang. I'll do what ever it take. Thanks sebab risau pasal aku, korang jugak banyak support aku kat sini. Thank you very much.
For my band, aku bangge ngan korang sebab daripade  1st day kite datang training, daripade kite sume kosong now kite da sampai tahap yang bole dikatekan team yang akan memberi saingan yang kuat untuk pihak lawan. And now aku harap kite capai ape yang kite hasratkan untuk competition nie. AMIN.

.:ONE BAND, ONE SOUND, ONE FAMILY:.

2 comments: